INFORMATII LIVRARE

Urmarirea comenzii tale:
Poți urmări stadiul comenzii tale, dacă e pregătită pentru livrare sau dacă a fost preluată de curier, în contul tău de client, secțiunea Comenzi.
Pentru informații suplimentare, care nu sunt disponibile în contul de client, vă stăm la dispoziție, iar consultanții ROLTECH vor răspunde cu promptitudine solicitărilor fie la telefon 0744.217 151 sau de asmenea si la adresa de e-mail shop@roltech.ro.

Modificare comenzii:
În situația în care ai uitat sa adaugi un produs în comandă sau vrei sa înlocuiești produsul / produsele comandat(e), ne poți suna la telefon 0744.217 151 sau de asemenea ne poți scrie la adresa de e-mail shop@roltech.ro și facem tot posibilul sa operam modificarea solicitată de tine din timp.

Modalități de livrare:
Pentru că știm că în vremurile de acum ai nevoie rapid de produse sau in timp util, la produsele comandate pe ROLTECH există următoarele opțiuni de livrare:

Livrare prin curier rapid

  • În general, comenzile plasate în magazinul nostru se expediază prin curier rapid.
  • Toate comenzile de peste 249 lei (TVA inclus) plasate pe ROLTECH.ro beneficiază de transport gratuit oriunde in Romania.
  • Costul de transport este de 14 lei (TVA inclus) oriunde în țară pentru comenzile de până în 249 lei (TVA inclus).
  • Termenul estimat de livrare este de 2 zile lucrătoare de la data primirii comenzii. În cazul comenzilor achitate prin ordin de plată, termenul de livrare poate fi mai mare, în funcție de momentul confirmarii plătii.
  • Livrarea prin curier este efectuată de luni pana vineri, între orele 09:00 și 16:00.
  • Produsele pot fi livrate și sâmbătă, fără costuri suplimentare (trebuie doar să mentionezi ca dorești livrare sâmbătă la plasarea comenzii).
  • Stadiul expediției se poate urmări folosind numărul de AWB în aplicația curierului.

Modalități de plată:
Comenzile cu livrare pot fi achitate prin transfer bancar, ramburs sau online cu cardul.

Transport produse pentru service:
Costul transportului produselor aflate în garanție de la client către service ROLTECH este suportat de client.
Returul produselor aflate în garanție de la service-ul ROLTECH către client este gratuit.
Pentru echipamentele trimise in service în perioada post-garantie, costul transportului este achitat în totalitate de clienți.

Pentru detalii și clarificări, te rugăm sa ne contactezi fie la telefon 0744.217 151 sau de asemenea și la adresa de e-mail shop@roltech.ro.

INFORMATII LIVRARE

Urmarirea comenzii tale:
Poți urmări stadiul comenzii tale, dacă e pregătită pentru livrare sau dacă a fost preluată de curier, în contul tău de client, secțiunea Status comandă.
Pentru informații suplimentare, care nu sunt disponibile în contul de client, vă stăm la dispoziție, iar consultanții ROLTECH vor răspunde cu promptitudine solicitărilor fie la telefon 0720.770.659 sau de asmenea si la adresa de e-mail shop@roltech.ro.

Modificare comenzii:
În situația în care ai uitat sa adaugi un produs în comandă sau vrei sa înlocuiești produsul / produsele comandat(e), ne poți suna la telefon 0744.217 151 sau de asemenea ne poți scrie la adresa de e-mail shop@roltech.ro și facem tot posibilul sa operam modificarea solicitată de tine din timp.

Modalități de livrare:
Pentru că știm că în vremurile de acum ai nevoie rapid de produse sau in timp util, la produsele comandate pe ROLTECH există următoarele opțiuni de livrare:

Livrare prin curier rapid

  • În general, comenzile plasate în magazinul nostru se expediază prin curier rapid.
  • Toate comenzile de peste 500 lei (TVA inclus) plasate pe ROLTECH.ro beneficiază de transport gratuit oriunde in Romania.
  • Costul de transport este de 30 lei (TVA inclus) oriunde în țară pentru comenzile de până în 500 lei (TVA inclus).
  • Termenul estimat de livrare este de 2 zile lucrătoare de la data primirii comenzii. În cazul comenzilor achitate prin ordin de plată, termenul de livrare poate fi mai mare, în funcție de momentul confirmarii plătii.
  • Livrarea prin curier este efectuată de luni pana vineri, între orele 09:00 și 16:00.
  • Produsele pot fi livrate și sâmbătă, fără costuri suplimentare (trebuie doar să mentionezi ca dorești livrare sâmbătă la plasarea comenzii).
  • Stadiul expediției se poate urmări folosind numărul de AWB în aplicația curierului.

Modalități de plată:
Comenzile cu livrare pot fi achitate prin transfer bancar, ramburs sau online cu cardul.

Transport produse pentru service:
Costul transportului produselor aflate în garanție de la client către service ROLTECHeste suportat de client.
Returul produselor aflate în garanție de la service-ul ROLTECH către client este gratuit.
Pentru echipamentele trimise in service în perioada post-garantie, costul transportului este achitat în totalitate de clienți.

Pentru detalii și clarificări, te rugăm sa ne contactezi fie la telefon 0744.217 151 sau de asemenea și la adresa de e-mail shop@roltech.ro.

Set your categories menu in Theme Settings -> Header -> Menu -> Mobile menu (categories)
Shopping cart
Start typing to see posts you are looking for.